Jag blir inte av med värken

Någon själ kanske undrar hur jag mår i kroppen!? Jag har inte nämt det så mycket på sista tiden, men det är nog dels för att jag faktiskt mår lite bättre just nu, solen är en stark bidragande orsak. Men jag mår faktiskt ganska dåligt i kroppen, den värker, men inte lika mycket som i höstas och vintras, varje liten förbättring som gör att jag inte släpar mig runt som en zombie känns så mycket friare. Men hela tiden finns den där, gnager och smärtar till förbannelse och jag kommer inte upp ur sängen utan medicin, men ändå, jag är så tacksam att jag bara får må så lite bättre och jag brukar inte klaga om jag inte behöver. Därför känns det just nu som det finns såååå mycket annat att skriva om. Jag lever mitt liv som om jag på något sätt försöker ta igen allt det jag missade i höstas/vintras och våras. Precis som jag vet att det kommer en sådan period igen...

Fånga dagen innan dagen fångar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0