Full frys (och kyl)

Idag har vi även hunnit med att handla lite mat. Och jag lovar, det behövdes verkligen. det liksom ekade i våra skåp hemma! Det hör inte till vanligheterna eftersom jag verkligen älskar att öppna kylskåpsdörren och se att det finns en massa att välja mellan. Det som alltid finns hemma är en massa frukt och en massa grönsaker. Det är så gott. Men imorse fanns det bara en gul lök som hånflinade åt mig då jag öppnade dörren. Precis som den visste att jag inte kände för att ha den på mackan till frukost!

Gå till veckans kock Leif Mannerström!

Jag säger inte nej till en kock hemma! Han får gärna komma hem till mig och laga till lite gott då och då! Kankse att Gordon Ramsey är aaaaaaningen snyggare!?

Nu blir det en kopp te och till frukost inorgon smörgås med krasse, paprika, tomat och gurka. Kiwi och grapefrukt till det gör att C-vitaminerna inte missas. Mmmmm, kan nästan inte hålla mig från att ta lite nu med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0