Ni som tvivlar på hur jag mår, besök mig nu...

Nu har det tagit mig tre timmar att ens komma upp ur sängen. Shit, idag är ingen rolig dag.

Så alla ni som tvivlar eller undrar hur jag mår, gör ett oanmält besök nu. Ni kommer mötas av en syn ni aldrig trodde få se...

Ja, så är det faktiskt idag och det är en himlans tur att det är onsdag och jag är ledig! Jag vet inte annars hur jag skulle ta  mig till jobbet, än mindre tillbringa flera timmar där... Men man kämpar på och oftast så gör man saker ändå fast kroppen både skriker och strejkar.

Jag fick en bra jämförelse av min läkare för att folk kanske skulle förstå hur man mår, man skulle kunna jämföra det med reumatism och en form som man kan kalla muskelreumatism. Det ÄR en slags reumatisk sjukdom, en besläktad sjukdom, enligt min läkare.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0