Skulle inte tackat igår...

Nej, det slog tillbaka direkt. Fy sjutton vilken dag. Dessutom har jag stått upp i två och en halv timme på en mässa på jobbet. Nu har jag så ont i kroppen att tårarna bränner bra hårt under ögonlocken. Nacken och huvudet dunkar så för min del blir det inte många knop i eftermiddag. Ska försöka ta mig i kragen och träna lite lite som min läkare sa, men just nu vet i katten om jag orkar...

Shit, jag blir så less, trodde ju att jag såg ett ljus igår... Men icke. det är riktigt kämpigt just nu. Tur att min Älskade Mr Right är hemma så att jag bara kan lägga mig ner och försvinna ett tag.

Måste vila nu, så vi får höras sedan!

Tjodelo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0