Tyst, lugnt, skönt och mörkt!

Sitter, eller ligger i soffan och kikar på Ballar av Stål, så himlans roligt. Att de komme på allt! Men jag har sjukt kul där jag ligger och skrattar för mig själv.

Vet ni!
Läkarens sekreterare ringde upp mig! Det trodde jag aldrig skulle inträffa. Vips så hade hon ordnat både möte och telefonkontakt med min läkare. Så tydligen är det inte så svårt att ta emot sina patienter, ELLER? Hur som helst så känns det bra att jag har dessa möten inbokade så jag liksom vet vart jag ska ta vägen och hur jag ska göra. Nu är det bara Försäkringskassan kvar. Det är uppgiften efter jobbet imorgon.

Min dag slutade i alla fall bättre än vad jag trodde den skulle göra. Jag hoppas att ni alla haft en bra dag!

Nattinatt och Sov Gott så hoppas jag vi "ses" imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Tjejen!

Såg att du fått din diagnos nu... Inte en rolig sådan. Men nu finns det ju på papper, "bevis" på att du faktiskt mår dåligt trots att det inte syns... Och nu kan du förhoppningsvis få mer gehör och hjälp från vården... Vill du ha bollplank från någon som gått igenom 1000 turer hit och dit så vet du var jag finns. Det är inte bra att vara ensam... Jag vet ju att du har din familj som både är drabbad och förstående, men ibland kan man behöva utomstående... Lycka till med läkaren, hoppas du fick en tid snart! KRAM KRAM

2009-05-05 @ 00:09:17
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0