Bakartagen!

Insåg att jag fasktiskt var tvungen att ta tag i bakandet av mina kladdkakemuffins med en gömma med vit choklad i till dopet. Hade ingen lust alls, solen gassade och jag satte mig på altanen, men vips så var den borta och jag fick en anledning till att gå in och baka och verkligen sätta fart. Så nu gräddas de för fullt i sina formar och doften är ju bara för ljuvlig. Moa käkar smet och Hugo sover (skulle jag med vilja göra) och i kväll kommer prästen hit. Kanske får han en!? Jag måste hur som helst göra minst en dubbel sats till och så vill ju jag också provsmaka... Lika bra att göra MASSOR alltså... Ha ha. Och perfekt att fylla på frysen med inför sommarens alla fika stunder!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du måste ju lägga ut receptet på de goda muffinsen :) Blir ju supersugen varje gång du skriver om dem :)

2010-05-18 @ 17:06:53
URL: http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0