Hata värk i kroppen

Helt sjukt att den förbannade värken bara kan slå till som en blixt från klar himmel. Jag som tyckte jag mådde ganska bra och i varje fall kunde hantera värken har i natt och i dag insett att den just nu inte är hanterbar. Fasiken alltså. Kan inte solen och värmen komma tillbaka!? Sanälla, stanna här hos mig...

Det är verkligen avskyvärt vad ont det gör. Rakt genom hela mig. Körde trots det ett träningspass imorse, och ja, det blev liiiite bättre, men börjar känna att det värstaste börjar smyga sig på igen. Vill inte och jag är på ett konstigt sätt rädd för just den smärtan och värk som naglar sig fast, ja faktiskt helt skräckslagen.

Hade jag inte haft mina barn så hade jag garanterat inte kommit upp ur sängen idag. Men jag måste för deras skull och tur är väl det.

Önskar jag kunde peka på EN punkt, men har just nu ont överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0