Ny vecka med nya tag

Fast jag tror i och för sig att jag saknar de där tagen idag... Har sjukt ont i kroppen, den värker så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Det gäller att hålla sig någorlunda sysselsatt med det man kan. Det vill säga inga lyft, inte vara ute, ha STORA säckiga kläder för att de inte ska göra ont mot huden (skitsnyggt... ha ha!) och försöka komma iväg att träna för att inte gå sönder av värk. Vet inte varför den är så påtaglig nu, men av erfarenhet så vet jag att just vid väderomslag, som det ju varit till och från ett tag nu, är värre. Men kan ändå inte låta bli att vara besviken eftersom jag verkligen trodde att vi gick mot värme och lämnade skitvintern bakom oss... Det är en plåga att ens orka skriva på datorn, det tar sin tid, armarna orkar liksom inte, en obeskrivlig trötthet som ger som syra (om ni har tränat riktigt riktigt hårt så vet ni vad jag menar...) så fort jag gör någonting.

Säger återigen, att tur att jag har Hugo så att jag inte kan lägga mig ner och bara strunta i allt, för jag vet att jag hade mått ännu sämre då... Han får mig att verkligen ta mig upp eftersom han inte kan själv och jag måste finnas där för honom hela tiden (ja, för Moa med, men inte riktigt på samma sätt...).

Har försökt plugga men sitter jag gör det djävulskt ont, lägger jag mig ner går det i ca en minut, sedan måste jag ändra ställning...



Åhhhh vad jag längtar till sommaren nu, kan den inte bara komm NU!!!

Ha en underbar dag och ta tillvara på varenda minut, man vet aldrig vad som händer sedan...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0