Kul!

Måste bara säga att det är kul att ni besökare är tillbaka på normal nivå igen! Med andra ord har det varit lite tunt vissa dagar men nu har statistiken visat att ni är tillbaka med råge igen!

Kom ihåg en sak bara! Egentligen startade jag bloggen för att på något sätt skriva och bevisa för mig själv att jag tar mig igenom de dagar där värken är som värst och jag kan kika tillbaka och se att jag klarar av det och rätt vad det är kommer en bra dag där värken inte dominerar som mest. Samt att ha som bevis då man kontaktar läkare osv då det inte alltid är så lätt att komma ihåg hur det verkligen varit vissa perioder då man befinner sig i ett skov. Så ibland är det säkert ingen trevlig läsning, men ni behöver inte, samtidgt så vet jag att jag hjälper vissa där ute att klara av en dag till eftersom de befinner sig i samma situation!

Nej ni, nu laddar jag för inskolning på dagis för Hugo imorgon och på fritids för Moa! Efter det ska jag fika med mina små änglar (som har varit så lagom änglalika idag...) för det har jag lovat!



G´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0