ONT!

Ska klaga lite nu, så vill ni inte läsa, sluta nu och skit i att fortsätta!

Fan vad jag har ont!!! Det är helt sjukt att man kan leva med denna värk. Idag är en riktigt bad day. Skulle gärna byta med vem som helst, men tror inte att någon vill. Idag känns det verkligen som om någon hoppat på mig under hela min sömnlösa natt... Inte blir dte bättre av att jag sitter still heller. Inte att jag går ut heller för den delen.

Ska till doktorn imorgon, bokad tid sedan länge, och jag hoppas vid alla gudar som finns att han inte klämmer på mig. Det räcker med denna värk som är och jag vet inte heller riktigt vad jag ska göra där. Ska dit nästa vecka igen och träffa en sjukgymnast. Gav ju föga resultat sist...

Nej, jag kan inte ens skriva idag utan att det blir fel eller gör ont så ha en bra dag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0