Morgonpass

Morgonen startades med mys med två änglar! Vi alla älskar frukost och att sitta och prata. Tror mina barn ärvt från båda sina föräldrar att dagen ska börjas med en trevlig och ordentlig frukost. Yoghurt, grönsaker, frukt, ägg, hemmagjord müsli , bröd och kaffe finns varje dag framme.

Efter skolbuss och dagislämning blev det samtal med läkare och påbörjande av papper till försäkringskassan. Sedan gav jag mig ut på efterlängtad löprunda. Gud vad jag saknar det på bara två dagar. Rensade huvudet ordentligt på alla tankar medan benen matade på!

Igår kväll körde vi ett tufft syrapass. Det var ett tag sedan då jag kan lova att syran sprutade ur öronen. Inte långt men hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0